فیلتر ژنراتور گازسوز

فیلتر ژنراتور گازسوز

فیلتر ژنراتور گازسور

فیلتر ژنراتوز گازسوز

فیلتر دیزل ژنراتور شامل فیلتر روغن اولیه فیلتر روغن بایپس فیلتر آبگیر گازوئیل فیلتر سوخت فیلتر آب فیلتر هوا فیلتر بخارکش می باشد که بستگی به حجم دیزل تعداد و سایز آن متفاوت هست .در واقع فیلتر سبب رسیدن مواد خالص روغن سوخت آب وهوا به دیزل ژنراتور می شود.

در واقع فیلتر به عنوان یک صافی برای ذیزل ژنراتور عمل می کند که سبب گرفته شدن ناخالصی ها و آلودگی های مواد ورودی به دیزل ژنراتور می شود .

فیلتر های متفاوتی در دیزل ژنراتور وجود دارند که شامل

  • فیلتر های روغن
  • فیلتر هوا
  • فیلتر آب
  • فیلتر سوخت

است . با تعویض به موقع فیلتر دیزل ژنراتور می توان استهلاک دستگاه را کاهش داد و درعوض راندمان و کارایی دستگاه را افزایش داد.

زمان تعویض انواع فیلتر دیزل ژنراتور

برای عملکرد دیزل استاندارد خاصی را در نظر می گیرند به طوری که بعد از ۸ ساعت کار مداوم می بایست دستگاه به مدت ۲ ساعت خاموش باشد . در این حالت پس از هر ۱۰۰ ساعت فعالیت دیزل ژنراتور می بایست روغن موتور و هر ۲۰۰ ساعت ، فیلتر روغن موجود در دیزل ژنراتور را تعویض نمود. زمان تعویض فیلتر سوخت پس از دو بار تعویض فیلتر روغن یا هر ۳۰۰ ساعت کارکرددیزل ژنراتور است.

به ازای هر ۵۰ ساعت روشن بودن دیزل فیلتر هوا می بایست بادگیری شده و زمان تعویض آن پس از هر سه بار تعویض شدنفیلتر روغن یا هر ۴۰۰ ساعت کارکرد دیزل ژنراتور است. پس از دو بار تعویض فیلتر سوختمی بایست فیلتر آب گیر دیزل ژنراتور را تعویض نمود.

امروزه از جمله مشکلات موجود در خریدفیلترهای دیزل ژنراتوروجود فیلترهای تقلبی بازار است که اصل نیستند  و ممکن است کارایی مناسبی نداشته باشند. به همین دلیل بهتر است فیلتر دیزل ژنراتور خود را از شرکت های معتبری که با قیمت مناسب این فیلترها را ارائه می کنند تهیه کنید.

موسسه فنی اتحاد  ارائه دهنده انواع فیلتر دیزل ژنراتور از برندهای معتبر پرکینز ,ولوو ،کامینز ، کاترپیلار و بسیاری از برندهای معتبر دیگر
با قیمتی مناسب و کیفیتی تضمین شده است.

برای اطلاع از موجودی ها و خدمات می توانید با شماره تماس موسسه فنی اتحاد ارتباط برقرار کنید .